John Bruns neemt het stokje over – Een nieuwe fase voor The Lean Six Sigma Company Nederland

Na jarenlange inzet als Operationeel Manager en Master Black Belt bij The Lean Six Sigma Company zet John Bruns een nieuwe stap: hij neemt de leiding over van Casper de Man, in de rol van Managing Director. In de afgelopen maanden heeft John zich verdiept in sales, financiën en marketing, en heeft zich intensief beziggehouden met de aansturing van het team.

”De belangrijkste les die ik als trainer heb geleerd, is dat je altijd klantwaarde moet leveren, door projecten te realiseren die écht impact maken,” vertelt John. ”Waar ik het meest trots op ben, is de vernieuwing van onze aanpak, waarbij we theorie, en praktijkdagen combineren. Dat leidt tot sneller en concreter resultaat, wat direct bijdraagt aan het succes van deelnemers én dus organisaties. Klantwaarde dus. In de afgelopen maanden hebben we deze visie doorgetrokken en tot een standaard gemaakt in onze werkwijze.”

“Voor de open inschrijving kun je nu alleen nog kiezen voor een compleet traject, dus inclusief het in praktijk brengen. Onze belofte is dat we je gaan helpen. De uren zitten in een all-in prijs waarbij kwaliteit voorop staat.”

De overstap naar leiderschap kwam niet uit de lucht vallen. “Ik was al operationeel manager voor de trainers en fungeerde als brug tussen kantoor en de trainers. Van daaruit is het natuurlijk gegroeid.” Wat John in de afgelopen periode vooral heeft geleerd? “Onze Master Black Belts maken ontzettend veel impact bij klanten. Maar we mogen onze kennis en kunde beter positioneren in de markt. We zijn bescheiden en resultaatgericht, we doen meer dan we praten en dát mogen we veel sterker laten zien. Daar mogen we trots op zijn.”

Fundament en vernieuwing

Met veel waardering kijkt John naar zijn voorganger: “Casper heeft een stevige basis gelegd, met nieuwe systemen, een talentvol team en vernieuwde diensten. Daar bouw ik graag op voort.”

Zijn eigen accenten?

“Ik geloof in groei die voortkomt uit klantwaarde. Door organisaties te helpen bouwen aan een Continuous Improvement Driven Organisatie (CIDO), creëren we structurele verbetering door de hele organisatie heen. Met het Total Improvement Framework (TIF) kunnen we elk type organisatie passend en krachtig ondersteunen.”

Vooruitkijken

Johns ambitie voor de komende jaren is helder: ”Ik wil dat we ieder jaar gezonde groei realiseren, in omzet én in mensen. We lopen voorop als het gaat om continu verbeteren. Practice what you preach is bij ons geen loze slogan, we worden omringd door ervaren Master Black Belts die ons scherp houden. Het contact tussen trainers en kantoor is hechter dan ooit. Dat versterkt ons als organisatie én onze impact bij klanten.” Om klantrelaties verder te verdiepen, wordt het team versterkt met een senior accountmanager, daarover binnenkort meer. “Relatiebeheer is geen bijzaak. Het is de sleutel tot het duurzaam leveren van klantwaarde.”

Leiderschap met richting

Als leider stimuleert John een cultuur van discipline, heldere kaders en eigenaarschap: “Ik geloof in een team dat zelfstandig en ondernemend werkt binnen duidelijke grenzen. Mijn stijl is open, gericht op verbinding en streven naar perfectie. Precies zoals we dat ook onze klanten leren.”

Tot slot

“Laten we samen bouwen aan sterke, continu verbeterende organisaties, elke dag een stapje beter. Samen bepalen we de volgende stap, of het nu gaat om het opleiden van de volgende verbeteraar of het opzetten van een solide verbeterstructuur. Heb je ideeën, vragen of wil je sparren? Neem vooral contact op.”

Wil je meer leren of heb je een vraag?

Vraag onze studiegids aan voor meer informatie.

  • DD slash MM slash JJJJ
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Vraag de studiegids aan voor meer informatie over onder andere het gedetailleerde programma, voorbereiding, doelgroep en examinering.

Studiegids aanvragen