Geert Brokking

Geert Brokking

Online marketing

Tijdens mijn studie Business Management heb ik mijn passie voor (online) marketing ontwikkeld. Na een stageperiode en mijn minor in Ierland ben ik nu werkzaam voor The Lean Six Sigma Company. De online marketing bij The Lean Six Sigma Company is erg dynamisch doordat we in meerdere landen actief zijn. Zo kan ik bijvoorbeeld in de ochtend bezig zijn met het maken van een direct-mailing campagne in Italië, terwijl ik in de middag de website van Canada aan het optimaliseren ben. Juist dit maakt het werken zo leuk en geeft mij energie!

Lean Six Sigma was voor mij eerst slechts een vaag begrip, dat een keer voorbij kwam in een studieboek. Nu weet ik echter dat deze filosofie veel voor een organisatie kan betekenen. Zelf heb ik ook een Lean Six Sigma training gevolgd. Dat heeft mij veel inzichten gegeven. De belangrijkste les die ik hier voor mezelf uit getrokken heb, is dat het belangrijk is om met een kritische blik, vanuit het perspectief van de klant, te kijken naar processen. Doormiddel van verschillende tools, die Lean Six Sigma biedt, is het mogelijk om deze processen efficiënter te laten verlopen en ‘waste’ te elimineren.

Dus ook bij The Lean Six Sigma Company zijn we bezig om ons dagelijks te verbeteren om nog beter te voldoen aan de wensen van u als klant. Er is tenslotte geen betere marketing dan tevreden klanten die onze diensten aanbevelen.

Laatste berichten

Lees de laatste blog berichten van Geert Brokking.

Sorry, er zijn geen berichten gevonden.